Cafè Arabo fabricants i distribuïdors de càpsules de cafè
càpsulas de cafè descafeinat càpsulas de cafè natural càpsulas de cafè extra
Propietats i beneficis del cafè

Beneficis del cafè

 

El cafè, ofereix una àmplia varietat de beneficis per a la salut millorant en molts casos la qualitat de vida d’aquelles persones que el consumeixen, i apreciant-se en conseqüència una tendència a gran escala en aquells països on se’n consumeix més, algunes de les propietats medicinals del cafè son les següents:

Propietats medicinals del cafè

Analgèsic: El cafè afavoreix l’eficàcia dels analgèsics, especialment la d’aquells que actuen contra el mal de cap, és per aquest motiu, alguns fabricants d’aspirines també inclouen una petita dosi de cafeïna en els seus comprimits. Alhora, pot alleujar l’asma a algunes persones.

 

Antidiabètic: El consum de cafè, pot reduir el risc de diabetis mellitus de tipus II fins la meitat.

 

Antineoplàstic: En homes, s'ha demostrat que redueix l'aparició de càlculs biliars i malalties a la vesícula biliar.


En diversos estudis, s’ha apreciat que els bevedors d'alcohol de quatre o més tasses de cafè al dia redueixen a una cinquena part el risc de cirrosis, i arribats al cas de desenvolupar la malaltia, el risc de mort es redueix en un 30 per cent en aquells pacients que consumeixen molt de cafè. El cafè pot reduir el risc del carcinoma hepatocel·lular, una varietat de càncer de fetge.

 

Cardioprotector: Segons un estudi realitzat durant 12 anys a Finlàndia (país que té el rècord de consum de cafè amb una mitjana de nou tasses al dia per adult) per l'Institut Nacional de Salut Pública d'Hèlsinki sobre 14.600 adults entre 35 i 64 anys sense antecedents de malalties cardiovasculars, sembla que com més gran sigui el consum de cafè, major seria la tendència de disminució de la diabetis de tipus II.


El cafè redueix la incidència de cardiopaties, tot i que es desconeix si això és així senzillament perquè lliura a la sang de l'excés de greix o si és a causa de el seu efecte estimulant.
Un estudi de la Iowa Women's Health va mostrar que les dones que consumien cafè sofrien menys episodis de malalties cardiovasculars, alhora que menys probabilitats de patir càncer que la població general. Per a les dones que bevien 6 o més tasses el benefici era encara més destacat.

 

Laxant/diürètic: El cafè també és un potent estimulant del peristaltisme i en ocasions es considera que evita el restrenyiment; també és diürètic.

css vàlid
xhtml vàlid
Nivel A de Conformidad